dimecres, de desembre 17, 2008

POEMA DEL VELL MARINER



Aquest dies he gaudit de la lectura de The Rime of the Ancient Mariner de Samuel T. Coleridge en versió catalana de Marià Manent.

Feia molt de temps que em volia submergir en aquest clàssic -part de les Lyrical Ballads de Coleridge y Wordsworth-; i la veritat és que no sols no m'ha decebut, sinó que m'ha extasiat.

És absolutament impressionant l'ambientació que aconsegueix al llarg de tot el poema; realment et sents embarcat i patint les tràgiques conseqüències als mars del sud; així com veneres el "moral" desenllaç...

sols puc recomanar la seva lectura.

una maca cançó en dues parts inspirada en l'obra:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Dades personals

La meva foto
Bangor, Gwyned / Cymru, United Kingdom
mai m'ha agradat parlar de mi mateix, així que millor visiteu aquesta "definició"