dimarts, d’octubre 28, 2008

per la meva Txe, ara que viurà a Santiago

ara ja fa un temps, supose que quan ´tot s'estabilitzà després de la relació, vai' escriure aquest petit, en tots els sentits, text per la Txe.

com que ara ha decidit que comença una nova vida a la ciutat de Santiago, crec que és el moment, ja que la compilació Txe's Zoo mai ho féu, de que vegi la llum. així deixem palès que les amistats de debó no es veuen afectades per la distància física, ja que la proximitat sentimental o anímica o espiritual -o si voleu científica-, la guanyarà sempre (i d'això començo a saber-ne una micona).

se'm va estrany que sigui en castellà; sempre parlàrem en català, però també és cert que llavors escrivia més en castellà...





Sé que eres mi amiga.
Y también sé que nos seguimos queriendo...
y mucho;
pero que no es como antes.
Fuimos novios,
amantes,
amigos perfectos;
y ahora somos tú y yo.

Sé que sigues ahí,
caminando entre las brumas
para que no me pierda mucho...
espero que notes mi presencia
por las noches
asegurándome de que no pasas miedo
y que eres feliz
y disfrutas la vida.

Sé que el río fluye,
y el agua nunca es la misma;
pero a veces te añoro...
y me pregunto si a ti te ocurrirá los mismo.
Sólo tengo intención
de recordar los buenos momentos;
me gustaría saber que también piensas hacerlo.

Sé que seguiré aquí
para saber qué ocurre en tu vida;
pero ahora que no escribiré tu historia,
déjame disfrutar de los recuerdos
e inventar nuevas.
Siempre seremos el uno para el otro...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Dades personals

La meva foto
Bangor, Gwyned / Cymru, United Kingdom
mai m'ha agradat parlar de mi mateix, així que millor visiteu aquesta "definició"