dissabte, de febrer 13, 2010

Silenci i neu


LA NEU I EL SILENCI

Cerquem el silenci.

Però el silenci
no existeix;
no hi ha zero absolut.

Per això ens agrada
la calma nevada,
la pau assossegada
mentre els flocs cauen
i les respiracions contingudes
una vegada tot és blanc.

El moment més proper
al silenci
és l'albada prèvia a la nevada;
els primers flocs...


N.B.S.
13/II/2010
després d'escoltar una reflexió a la ràdio
respecte la neu i el silenci

imatge: La garsa, Claude Monet, Musée Orsay, Paris, France

2 comentaris:

  1. M'agrada aquesta imatge de neu, blanc i silenci. M'has fet recordar paisatges completament blancs que sempre em porten calma.

    Bones paraules.

    ResponElimina
  2. Trobo que els paisatges nevats són calma pura per als sentits i l'ànima.

    (Clar que un paisatge gèlid i amb vents catabàtics pot ésser un terratrèmol per als nervis)

    Però sí, m'agrada la neu. A veure què trobem el cap de setmana vinent a Bagà.

    ResponElimina

Dades personals

La meva foto
Bangor, Gwyned / Cymru, United Kingdom
mai m'ha agradat parlar de mi mateix, així que millor visiteu aquesta "definició"