dimecres, d’agost 06, 2008

Felicitat Absoluta


Gràcies
fadeta encisadora
per no portar el verí
i dur sols
la confitura del plaer;
Gràcies
per fer nàixer els somnis
i demostrar que es poden viure
a la realitat
més meravellosa;
Gràcies
per extasiar el meu cos,
per il·luminar la meua ànima,
per donar-li llibertat al meu cor;
Gràcies
per desitjar prendre la lluna
i dibuixar-nos la pell
acaronant-nos els sentiments
amb els llavis;
Gràcies
per desitjar solcar les mars
del desig en el nostre bot
carregat d'imaginacions;
Gràcies
per regalar-me el Paradís;
Gràcies
per haver decidit creuar-te
en el meu camí
i dur-me fins l'altre costat de l'espill...
agost 2008
BCN


3 comentaris:

  1. Gràcies a tu per fer-me sentir plenament després de tant temps.

    Gràcies a tu per fer-me veure aquell somni cada vegada més aprop.

    Gràcies a tu per fer-me viure moments tan màgics al teu costat.

    Gràcies a tu per haver pensat "i si sóc jo?", mai no haguera pensat que tot això podria arribar a passar.

    Gràcies a tu per girar-me la vida i posar-me-la de cara al paradís.

    Gràcies, simplement, per ser tu.


    *et portaré allà on comença el somni
    t'agafaré ben fort i el viurem plegats*

    :_*

    ResponElimina
  2. gràcies a tots dos per ser com sou.

    I per compartir aquests sentiments amb nosaltres.



    una abraçada.

    ResponElimina
  3. ooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! quant romanticisme que es respira aquests dies en aquest blog :)

    ptons

    ResponElimina

Dades personals

La meva foto
Bangor, Gwyned / Cymru, United Kingdom
mai m'ha agradat parlar de mi mateix, així que millor visiteu aquesta "definició"