dimecres, de maig 09, 2012

aPARAULA'm

A les "xarxes socials" he descobert que avui la catosfera es mobilitza per apadrinar paraules: aPARAULA'm.

Al llegir-ho he pensat: quina seria la meva? Xiuxiuejar, acaronar, melic o acotxar són les primeres candidates. Una inevitable és Ciència que ens duu, directament, fins la Poesia. Clar que no podria obviar mots com colla,diable o foc.

Quin dilema! I llavors penso que també m'agradaria que fos alguna paraula que mostrés el desig constant per aprendre i respectar la nostra llengua, el Català, per això apareixen les meves "q": quelcom, qualcú i qualssevol.

Sigui com vulgui, com transportada en un pailebot, trobo la solució:

Escórrer-se

La quarta acepció del verb escórrer és com a verb intransitiu i pronominal amb el sentit de la petite morte: tenir un orgasme.

Estimar una llengua i voler fer-ne un bon ús demana fer-ho fins a les últimes conseqüències.

1 comentari:

Dades personals

La meva foto
Bangor, Gwyned / Cymru, United Kingdom
mai m'ha agradat parlar de mi mateix, així que millor visiteu aquesta "definició"