dissabte, de gener 31, 2009

Lais per amants distingits i altres paraules

Fa un cert temps vai' llegir aquest llibre -em va atraure el títol- i la veritat és que fou tot un meravellós descobriment.



[també servir per comprovar que pot ésser molt bonic llegir acompanyat dins un llit].

avui volia recuperar alguns dels seus poemes.


I UNA ENCARA S'ENAMORA

Una encara s'enamora

de la manera més inesperada:

la corba de caure una pregunta,

les pestanyes,

l'oxigen de les altures.

un plugim de Persèids,

les fulles volades, un gest breu,

definitiu,


o algú que obre molt a poc a poc

les pàgines del teu front,

t'abraça els ulls,

et fa la vida insuficient

i ja està.


Ja està.


LA LLUNA

Més soleta que cap altra

camina entre astres la lluna

i jo la miro com passa

per si li faig falta.





DES QUE TU

Perduda perquè no trobo res

que em distregui de tu: des que arribares

no tinc més tasca que un altre petó

teu

o una carta.






NO HI HA RES MÉS SENZILL

Si el teu cor va a poc a poc

jo et seguiré lentament

perquè no hi ha res més senzill

que abandonar-se al corrent.



Roser Amills Bibiloni



sols us puc dir: LLEGIU-LA.



podeu visitar el seu bloc aquí



imatges Niwburch 2007 (comentari aquí)

1 comentari:

  1. gràcies!!!! i sort amb la tesina, segur que et sortirà de meravella!

    Roser Amills

    ResponElimina

Dades personals

La meva foto
Bangor, Gwyned / Cymru, United Kingdom
mai m'ha agradat parlar de mi mateix, així que millor visiteu aquesta "definició"