dimecres, de gener 08, 2014

M'agraden els teus pits asimètrics

Tornem a l'habitud, a la rutina diària desitjant trobar els moments de fugir de la monotonia i fruir dels gaudis.

En la senda de deixar-nos seduir pels plaers, us faig a mans unes paraules que volen transmetre la sublimitat que pot arribar a construir la nostra existència.

Desitjo que us agradin.


M'AGRADEN ELS TEUS PITS ASIMÈTRICS

M'agraden els teus pits asimètrics.

M'agraden els teus pits asimètrics,
muntanyejant perfecció
de mareal dansa.

M'agraden els teus pits asimètrics
de formatge amb cireres
on viure viatges de gaudi sens fi.
Atalaies de móra
on puc contemplar els boscos
descendents a la platja
de la mar del teu ventre.

M'agraden els teus asimètrics pits
que em narren contes
del teu cul de pa de lluna.

M'agraden els teus pits asimètrics,
massís màgic
en la diferència de la seva perfecció.

M'agraden els teus pits asimètrics.
Paradís fet llar
on els somnis esdevenen raó.

M'agraden els teus pits asimètrics
on fer àgapes
dels estels mentre la respiració de la vida
balla amarada de la teva pell.

M'agraden els teus pits asimètrics.


Natxo Barrau i Salguero
X/ 2011


imatge: Reclining nude with loose hair, Amedeo Modigliani

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Dades personals

La meva foto
Bangor, Gwyned / Cymru, United Kingdom
mai m'ha agradat parlar de mi mateix, així que millor visiteu aquesta "definició"