dimarts, de juny 11, 2013

Davant de tu, el futur

Ara ja fa uns jorns, alguna musa es deturà en el seu dansarí vagareig i em mostrà imatges dels dubtes quan el futur s'obre davant nostre. Supose que fou llavors que es dedicà a introduir alguns versos al calderó de la meva ànima i què una vegada cuinats han esdevingut les paraules que podreu llegir a continuació.

Avui que m'han fet ésser conscients que els meus tutoritzats tenen els anys que fa que vaig presentar-me a selectivitat, quinze, us faig a mans aquests versos que parlen que potser millor deturar-se un instant (tal vegada etern?) abans d'avançar cap a l'indefugible futur.


Davant de tu, el futur:
les aigües incertes del destí
per ésser solcades en una singladura
de paraules pintades;
ets, ara mateix, un delta
obrint-se a la mar.
Detura't un instant,
delecta't essent aiguabarreig;
deixa't seduir
pels llargs dits de l'esdevenidor
endinsant-se en el teu líquid ventre
mentre les saltirones vincladisses pedres del passat
es frenen en la calma de l'instant,
en la parada de la seducció
on desvestir-se de tot i tothom
en uns preliminars de salada dolçor
per encetar el joc de l'eternitat.

Natxo Barrau i Salguero
BCN maig de 2013


Les fotografies són de la sauna de BjärredSkåne, Suècia.
Fonts de les fotografies Daniel Petterson i Hessam.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Dades personals

La meva foto
Bangor, Gwyned / Cymru, United Kingdom
mai m'ha agradat parlar de mi mateix, així que millor visiteu aquesta "definició"