dilluns, de juliol 21, 2008

-encara puc fumar-

Encara puc fumar


Sempre puc fer trampes

i fumar dels teus llavis

i de la teva llengua...

(tot i que tu fumis ros).

Puc cercar el fum

que transpira de la teua pell

solcant-te

amb la meua saliva

tot el teu coll;

(abans de mossegar-te).

Puc utilitzar

les línes de les mans

com papil·les

d'un saurí

per l'univers

que formen els teus pits

(o deixar-me ofegar

en el teus mugrons).

O puc deixar

que els teus dits

deixin petjades

de nicotina

pel meu rostre

mentre la teva boca

em mossega;

i al entrar tu

a la meva sang

ja no necessito

més droga...


Natxo Barrau i Salguero
10/VII/2007

Bangor, Cymru

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Dades personals

La meva foto
Bangor, Gwyned / Cymru, United Kingdom
mai m'ha agradat parlar de mi mateix, així que millor visiteu aquesta "definició"